Loading...
Monday 17 December 2012

Achik Spin - Mengusung Rindu


Achik Spin - Mengusung Rindu

Intro
Am F Am G C E - Am

Am                      Dm              G                 C
Dalam hati ini ada nama mu Nama seorang insan yang aku rindu
E          Am             Dm             G                 C
Dalam diri ini ada sayang mu Sayangnya diri mu tidak mengerti

E              Am           Dm             G                C
Dalam senyuman ini ada tangisan Tangisan seorang insan terluka
E          Am          Dm               G            C  - E        Am - E        Am
Dalam jiwa ini ada pilunya Pilu yang membuat aku menangis   Oh hibanya.   Oh hibanya

       C              F      G                                  C
Sayu hati... sayu sekali Melihat engkau berpimpin tangan Dengan sidia
G          C            F        G                            C
  Sakit hati... sakit sekali Pabila cinta yang aku beri tak dihargai

F   G        C - Am Dm    G          C  F G       C   Am           G
Sungguh terhina     letih tidak bermaya Rasa terkilan   bunga yang ku puja
                         C          F   G           C  - Am  Dm G         C
Kini mekar harum di jambangan orang Kau   yang ku sayang    Aku yang kecundang

F                Dm     G              C
Kalau tahu sakit begini Tidak aku bermain cinta piedotcom.blogspot.com
F                Dm     G              C
Kalau tahu siksa begini Tidak aku menyanyangi mu
F               Dm     G            C    Dm     G    Am
Pilu resah di hati ini Mengusung rindu...Ku tak berdaya

0 komentar:

Post a Comment

 
TOP